Cauti o aplicatie pentru notarea sarcinilor? Iti recomand Todoist!

coffee-smartphone-desk-pen

Cauti o aplicatie pentru notarea sarcinilor? Iti recomand Todoist!

In fiecare zi avem de realizat o serie de sarcini, iar notarea acestora poate sa ne dea batai de cap. Fie ca sunt sarcini repetitive sau unice, din proiecte diferite, este posibil ca o aplicatie de productivitate sa fie ceea ce ai nevoie. Daca esti in cautarea unei astfel de aplicatii, in cele ce urmeaza iti voi vorbi despre Todoist.

Imi aduc aminte cand foloseam agenda sau emailul pentru notarea sarcinilor. In agenda erau pagini intregi cu sarcini din proiecte diferite. Am incercat chiar sa folosesc cate o agenda sau sectiune din agenda pentru proiecte diferite. Cu toate ca pe termen scurt (la nivelul unei zile) este posibil sa functioneze o agenda, pe termen lung si in cazul unor proiecte complexe, ai nevoie de un mod mai diferit de vizualizare a sarcinilor.

Emailul nu era o solutie, fiindca mai multe emailuri in inbox, insemna mai mult timp petrecut cu verificarea acestora. Mai mult, lipsa de organizare a task-urilor (excluzand bineinteles Google Tasks), ducea la un mod ineficient de gestionare a ceea ce trebuia sa fac. Dupa multe incercari de aplicatii (iti recomand sa testezi cat mai multe si sa vezi ce ti se potriveste! ca design si functionalitati), am ajuns la aplicatia Todoist. Folosesc aplicatia de 1 an si mai jos iti prezint cateva idei de utilizare eficienta a acesteia.

In primul rand, aplicatia are o versiune gratuita care iti permite sa adaugi sarcini, proiecte si sub-proiecte, sarcini recurente, si chiar 5 colaboratori pentru proiectele tale. Este mai mult decat suficient daca vrei sa-ti gestionezi task-urile si proiectele. Daca esti antreprenor, freelancer, consultant sau nu ai un astfel de sistem deja la serviciu, Todoist poate fi un bun inceput. Bineinteles, aplicatia poate fi accesata de pe orice device, avand totodata si extensie de Chrome sau de Gmail.

Versiunea Premium aduce in plus remindere si etichete. Poti genera template-uri pentru proiectele tale, astfel incat de indata ce unul s-a incheiat sa poti genera aceleasi sarcini necesare unui proiect similar. Filtrarea task-urilor te poate ajuta si mai mult. De exemplu, pornind de la cartea lui Cal Newport – Concentrat, am generat o eticheta pentru sarcinile ce presupun munca profunda, precum scrisul sau pregatirea unui proiect. Prin filtre, pot sa vizualizez doar acele sarcini pentru astazi ce presupun munca profunda.

Mai jos, reiau cateva din functionalitatile prezentate mai sus, care cu siguranta vor schimba felul in care iti vezi sarcinile.

1.Proiectele & sub-proiectele

Chiar daca nu este o aplicatia de project management, ai nevoie sa-ti organizezi eficient proiectele la care lucrezi si sarcinile aferente

2.Sarcinile recurente

Ai sarcini ce trebuie realizate zilnic/saptamanal sau la o alta frecventa stabilita de tine. Atunci, te va ajuta optiunea reccuring tasks. Practic, vei seta o singura data sarcina si se va repeta in functie de optiunea ta.

3.Etichetele

Poti genera etichete precum rolurile tale diferite (personale, profesionale). De exemplu, un antreprenor poate sa aiba mai multe sarcini intr-un proiect dintre care o parte sa fie legate de vanzari si altele de livrare & operatiuni.

4.Filtrele

Te pot ajuta sa-ti creezi diverse modalitati de vizualizare a sarcinilor tale (dupa cum iti prezentam mai sus)

5.Integrarea cu alte aplicatii

Spre exemplu, folosesc integrarea cu Toogl (o aplicatie de masurare a timpului petrecut pe sarcini) pentru a analiza minutele pentru fiecare sarcina.

 

Iti doresc succes in gasirea instrumentelor care sa te conduca la rezultate mai bune!

Te-ar putea interesa Ghidul meu gratuit “33 de aplicatii pentru cresterea productivitatii”, disponibil aici. 

cover ebook


 

 

Ultimele comentarii